- Ne hvalite nekaj, česar otrok ni dokončal ali je naredil le do polovice, lahko pa uporabite spodbudo.
- Uporabite lahko besedne spodbude, kot so “Dobro ti gre”, “Se pa res pozna, koliko si že naredil/a”, “Pa kar sam/a si se spomnil/a”, in neverbalne: nasmeh, stisk rame, ga pobožate, otroku daste vedeti, da ste opazili, da nekaj počne, da vam je to všeč in da je na pravi poti - s tem spodbujate rezultate in ne pridnosti (izogibajte se oznakam “priden, poreden”, ker s tem otroku dajete napačna sporočila - namen je, da otrok sčasoma spozna, da nekatere naloge lahko naredi sam, da je pri tem lahko uspešen in ob tem čuti pristno zadovoljstvo).
- Pohvalite, kadar je otrok vložil nek trud in napor, da je prišel do rezultata.
- Pohvala naj bo konkretna ter “tukaj in zdaj”, glede na trenutno situacijo/dogodek.
- Lahko tudi nagradite, vendar pazite, da ne nagrajujete prepogosto in kar vse popreko in da je nagrada bolj ali manj neka dejavnost, izlet. Se pravi nekaj, kar počnete ali doživite skupaj in ni v materialni ali denarni obliki.